image/jpeg;;;284761.jpg

Вітаємо вас у прес-центрі Amway!

Контакти для ЗМІ:

Олена Якимчук, відділ корпоративних зв'язків ТОВ «Емвей Украина»                                                                        

Тел: +38 044 4951300 (07)

Факс: + 38 044 4951344

e-mail: AmwayPR.ua@amway.com


Наші координати:

ТОВ «Емвей Україна»
м. Київ, вул. Казимира Малевича, 87 (колишня назва: вул.Боженка, 87)
03150, Україна

Прес-релізи

  • Компанія Amway оголосила про досягнення нових рекордних показників обсягу продажу - $ 11,8 млрд в 2013 році. Цифра перевищила минулорічний показник на $ 500 млн. Уже вісім років поспіль компанія демонструє колосальне зростання продажу. Даний показник включає дохід від реалізації продукції та доходи від інших активів компанії.

    «Рушійною силою для цих значних досягнень стали наші Незалежні підприємці Amway, яких підтримує 21 000 співробітників у всьому світі, - зазначають Стів Ван Андел, Голова правління і Даг ДеВос, Президент компанії Amway. - Незалежні підприємці Amway в більш ніж 100 країнах реалізовують себе і досягають результатів через бізнес прямого продажу, демонструючи нові рекордні показники».

    «Здоров'я» – лідер продажу серед продуктових категорій Amway

    Торгова марка NUTRILITE очолює список найбільш популярних брендів компанії Amway і становить 45% загального обсягу продажу у світі. Найбільш популярними продуктами в категорії «Здоров'я» є протеїновий порошок NUTRILITE та полівітамінні мультимінеральна фітопоживні дієтичні добавки DOUBLE Х (на деяких ринках - TRIPLE X); зростає продаж дієтичних добавок для поліпшення пам'яті NUTRILITE Memory Builder*. Крім того, в 2013 році на ринку з'явилися два нових продукти: запатентований зволожуючий комплекс NUTRILITE TRUVIVITY * та програма контролю ваги NUTRILITE BODYKEY.
    Приблизно однакові частки продажу припали на категорії «Краса» та «Дім» - 25% і 24% відповідно. В категорії «Краса» зріс продаж колекції засобів по догляду за шкірою ARTISTRY YOUTH XTEND, а також була представлена нова серія засобів для вирівнювання тону шкіри обличчя ARTISTRY IDEAL RADIANCE **. В категорії «Дім» найбільш продаваним товаром є системи очистки води eSpring. Згідно з дослідженням світового продажу Verify Markets за 2012 рік серед домашніх систем для очистки води вони залишаються брендом №1 в усьому світі.

    Розширення бізнесу

    З ростом світового попиту на продукцію, компанія Amway виділила $ 375 млн на збільшення виробничих і науково-дослідних потужностей в різних країнах світу. Уже побудовані виробничі підприємства в США (Вашингтон, Каліфорнія і Мічіган), Індії та науково-дослідні центри в Китаї та Південній Кореї. На черзі – нові підприємства у В'єтнамі та Китаї. Для розширення можливостей ведення бізнесу та спілкування Незалежних підприємців Amway з клієнтами, компанія продовжує відкривати бізнес-центри у всьому світі.

    Підтримка підприємництва

    В листопада 2013 року компанія опублікувала результати щорічного глобального дослідження з підприємництва - Amway Global Entrepreneurship Report. Серед українців ідею підприємництва позитивно сприймають 76% - цей показник виріс на 4% порівняно з торішнім і навіть перевищив середньосвітовий (70%). А інтерес до самозайнятості за три останні роки в Україні зріс на 16%.

    10 років надання допомоги дітям у всьому світі

    20 листопада 2013 компанія Amway відзначила 10-річчя власної міжнародної благодійної програми для дітей ONE BY ONE ™ («Один за одним»). За один-єдиний день, названий «Міжнародним волонтерським днем Amway», близько 15 000 волонтерів (співробітників і Незалежних підприємців Amway) з 57 країн взяли участь у 300 заходах, попрацювавши на благо більше 100 000 дітей.

    * В Україні дана продукція не представлена

    ** В Україні продукція буде представлена в 2014 році

  • 28 лютого 2012 року в Києві відбулася презентація нового освітнього курсу «Фінансове виховання», розробленого бізнес-школою для дітей, підлітків та батьків «Дітки-монетки» за підтримки компанії «Емвей Україна», Ерсте Банка, а також Міністерства освіти і науки, молоді і спорту України. 

    Курс розрахований на факультативне викладання основ фінансової грамотності та підприємництва у 7-8 класах загальноосвітніх шкіл з метою формування базових практичних навичок в галузі фінансів, без яких неможливо обійтися у сучасному світі. За словами авторів курсу, його ідея виникла внаслідок кризи 2008 року, коли виявилося, що більшість українців не здатні захистити себе від фінансових потрясінь. Саме тоді й виникла ідея створити сучасний навчальний курс для нового покоління, більш відкритого до нових знань та здатного формувати імідж України в майбутньому. 

    Це одна з тих перспективних ініціатив, які Amway підтримує з особливою радістю. В Україні, як і у 80 інших країнах в усьому світі, ми пропонуємо можливість вести власний бізнес, який потребує мінімальних початкових інвестицій, але при цьому потребує розуміння основ підприємництва. Два роки поспіль ми проводимо європейське дослідження підприємництва, яке має гарні результати. У 2010 році 61% опитаних українців позитивно поставилися до ідеї власного бізнесу, а у 2011 таких стало вже 67%. Ми переконані, що завдяки курсу «Фінансове виховання» кількість економічно освічених ініціативних підприємців в Україні буде збільшуватися. І доля молоді серед них буде лише зростати.