ВІСНИК

 

 


BEAUTY TALK 7/2016

ВРАЖЕННЯ ПРО КОМПЛЕКСНИЙ ДОГЛЯД ЗА ШКІРОЮ З ПЕРШИХ РУК

Ви на шляху до того, щоб стати справжнім фахівцем з комплексного догляду за шкірою: це краса зсередини, яка включає колекцію ARTISTRY HYDRA-V™ та продукти TRUVIVITY від NUTRILITE™. За умови паралельного використання ці дві лінійки продукції пропонують комплексний підхід до догляду за шкірою, який працює в режимі 24/7, як ззовні, так і зсередини, роблячи шкіру більш красивою і здоровою на вигляд. Але що можуть розповісти про цей підхід Незалежні підприємці Amway, які вже спробували самі або продавали ці продукти своїм клієнтам? Як саме вони користуються цими продуктами? Які поради можуть дати для успішного продажу?

 

 

 

 

BEAUTY TALK 6/2016

ЧОМУ ВАЖЛИВИЙ КОМПЛЕКСНИЙ ПІДХІД

Красива, здорова на вигляд шкіра – це те, чого прагне кожен із нас. Відтепер ви можете запропонувати своїм клієнтам, які купують продукцію категорії «Краса», комплексну програму догляду за шкірою, яка ефективно працює удень і вночі. Як саме? Поєднуючи дієтичні добавки TRUVIVITY від NUTRILITE™ з ультра-сучасною лінією догляду за шкірою ARTISTRY HYDRA-V™.

 

 

 

 

 

BEAUTY TALK 5/2016

Як продавати чоловікам: що варто і не варто робити

Сьогодні чоловіки більш ніж будь-коли піклуються про свій зовнішній вигляд і особистий догляд. Але, безумовно, відрізняються від жінок у своїх звичках і потребах. Передусім чоловіки шукають простих і дієвих засобів, які не забиратимуть зайвий час у їхньому і без того насиченому графіку. Це означає, що вам потрібен прагматичний підхід, коли ви продаватимете ексклюзивну нову колекцію HYMM™. Ось кілька порад, як саме варто спілкуватися з цією категорією потенційних клієнтів.

 

 

 

 

BEAUTY TALK 4/2016

ЩО, ЧОМУ, ДЕ: ЯК ОРГАНІЗУВАТИ ВЕЧІРКУ І ПРОДАТИ ЩЕ БІЛЬШЕ!

Хто не любить вечірок? Хіба є такі, кому не подобається атмосфера пляжу? У нас є для вас гарна порада! Організувавши вечірку в стилі пляжного відпочинку та представивши на ній розкішні мерехтливі відтінки лімітованої декоративної колекції ARTISTRY™ «Вогні Тихого океану», що буде представлена влітку 2016 р., ви зможете продати значно більше. Цікаво? Нижче ми розповіли, що, чому і як потрібно зробити, щоб залучити нових клієнтів на своїй вечірці в каліфорнійському стилі.

 

 

 

 

BEAUTY TALK 3/2016

Як наносити декоративну косметику

Жінкам подобаються привабливі відтінки декоративної косметики на очах, губах і щоках, проте далеко не всі з них упевнені, як її наносити у найбільш вигідний для свого вигляду спосіб.  Ознайомившись із цими трьома підказками від міжнародного майстра візажу ARTISTRY™ Ріка ДіЧекка, ви можете порадити потенційним клієнтам, які з косметичних засобів нової колекції ARTISTRY SIGNATURE COLOR найбільше їм пасують. Повсякчас пам'ятайте: декоративну косметику потрібно наносити з легкістю, а носити із задоволенням!

 

 

 

 

 

BEAUTY TALK 2/2016

ЧОМУ ЗВОЛОЖУВАЛЬНА МАСКА МАЄ ЗНАЧЕННЯ

 

А ви знали про те, що маски для обличчя є складовою процедури регулярного догляду за шкірою? Провідний консультант зі здоров’я та краси шкіриМішель Д’Альярд відкрила нам секрет, як зволожувальна маска, яку наносять 2-3 рази на тиждень, робить шкіру помітно еластичнішою та сповненою життя – і збільшує обсяги продажу для вашого бізнесу!
 

 

 

 

 

BEAUTY TALK 6/2015

СЕКРЕТИ ВРАНІШНЬОЇ СВІЖОСТІ У ПЕРІОД СВЯТ

 

Це траплялося з кожним із нас. Корпоративна вечірка настільки весела, що її не хотілося полишати, проте наступного ранку, побачивши в дзеркалі бліде обличчя з мішками під очима, нам було уже не до сміху. Цього року ви зможете піти з вечірки останніми і однаково виглядати свіжо і бадьоро наступного ранку! Усе, що вам для цього потрібно, — кілька супер-ефективних засобів і «секретних» прийомів.

 

 

 

 

 

BEAUTY TALK 6/2015

ПРОВЕДІТЬ БЕЗДОГАННУ ДЕМОНСТРАЦІЮ ПРОДУКЦІЇ

 

Якщо ви читаєте ці рядки, напевно, ви вже дещо знаєте і, що важливіше, хочете провести демонстрацію засобів догляду за шкірою і декоративної косметики для своїх клієнтів. Аби така демонстрація була успішною для вас і приємно запам’яталася клієнтам, пригадаймо кілька простих, але дуже ефективних правил підготовки і проведення демонстрацій за допомогою тренера Академії Amway Ірини Сопельник, професійного візажиста! Найперший крок ще до початку підготовки — це вирішити, як саме ви хочете запросити своїх клієнток

 

 

 

 

BEAUTY TALK 5/2015

Новий косметичний засіб у вашому щоденному режимі догляду за шкірою.

 

Відкрийте для себе новий рівень зволоження завдяки лінійки косметичних засобів ARTISTRY HYDRA-V, що недавно надійшла у продаж. Дізнайтесь, як найкраще поєднувати косметичні засоби лінійки ARTISTRY HYDRA-V з іншими засобами основного асортименту ARTISTRY та косметичними засобами для спеціального догляду за шкірою і збагатіть свій щоденний догляд за шкірою неймовірною силою зволоження. Ось обов'язкова інформація, яку потрібно надати споживачам продукції ARTISTRY, котрі мають бажання спробувати ці потужні інноваційні засоби для догляду за шкірою.

 

 

 

 

 

BEAUTY TALK 5/2015

Ласкаво просимо до світу ARTISTRY

 

Прийшов час долучити ваших колишніх споживачів косметичних засобів beautycycle до захопливого світу продукції ARTISTRY. Ви можете допомогти їм плавно перейти до використання цього асортименту, порадивши їм найбільш підходящі для них засоби для догляду за шкірою та декоративної косметики. Ми забезпечимо вас усіма необхідними інструментами, аби долучення ваших клієнтів до світу засобів для догляду за шкірою преміум-класу від торгової марки ARTISTRY відбулося легко і без зайвих зусиль.

 

 

 
.