ПРОВЕДІТЬ БЕЗДОГАННУ ДЕМОНСТРАЦІЮ ПРОДУКЦІЇ

Якщо ви читаєте ці рядки, напевно, ви вже дещо знаєте і, що важливіше, хочете провести демонстрацію засобів догляду за шкірою і декоративної косметики для своїх клієнтів. Аби така демонстрація була успішною для вас і приємно запам’яталася клієнтам, пригадаймо кілька простих, але дуже ефективних правил підготовки і проведення демонстрацій за допомогою тренера Академії Amway Ірини Сопельник, професійного візажиста! Найперший крок ще до початку підготовки — це вирішити, як саме ви хочете запросити своїх клієнток.

  1. Подумайте про цікаві косметичні засоби і теми, які відповідають інтересам і рівню знань ваших клієнтів. Якщо ви не впевнені, заздалегідь проведіть невеличке опитування, з’ясувавши, якими косметичними засобами вони користуються в рамках щоденної процедури догляду за шкірою і які техніки макіяжу їм відомі. Скажімо, якщо ваша клієнтка добре знається на техніках «макіяжу без макіяжу», їй може бути цікаво опанувати техніку створення «димчастого погляду». Водночас, якщо ваша клієнтка не користується основами під макіяж і не розуміє потреби у щоденному догляді за шкірою, найбільш відповідною темою стане «Ваш щоденний догляд за шкірою з ARTISTRY™».
  2. Саме запрошення також можна оформити творчо. Одним із прикладів може бути відеозапрошення. Щоб поширити його, ви можете скористатись мобільним додатком, різноманітними месенджерами або іншими засобами комунікації. І не забудьте вказати важливі деталі, такі як точні дата, час і місце проведення демонстрації.
  3. Оптимальна кількість відвідувачів демонстрації засобів догляду за шкірою і декоративної косметики — троє-четверо людей, аби ви могли приділити достатньо уваги кожній клієнтці, індивідуально дібрати засоби догляду або відтінки декоративної косметики та відповісти на запитання. Також, коли клієнтка приміряє на себе новий образ, вона може захотіти почути думку інших.

Підіб’ємо підсумки. Ми вже визначилися з темою демонстрації та запросили клієнток, тож настав час підготуватись самим, а також підготувати місце і необхідні інструменти.

  • Найважливіша умова — використовувати лише Декоративну косметику ARTISTRY у власному макіяжі. І якщо потенційна клієнтка поцікавиться, що це у вас за відтінок губної помади, ви зможете з гордістю відповісти, який це номер Губної помади ARTISTRY SIGNATURE Color!
  •  Ваш власний образ має відповідати обраній темі. Ваш макіяж має бути нейтральним і підкреслювати красу вашої шкіри, якщо ви обрали тему догляду за шкірою. Пам’ятайте — ви є посланцем своєї косметики в очах клієнток! Якщо ви вирішите представити образи голівудських зірок, тоді вам потрібен відповідний стиль і макіяж.
  • Ви маєте ретельно дібрати і підготувати усі засоби, які будете використовувати під час демонстрації. Зверніть увагу на стан їхньої упаковки. Вона має бути цілою і обов’язково чистою! Окрім цього, не забудьте про додаткові засоби, які можуть вам знадобитись, а саме:
  1. бавовняні подушечки
  2. серветки
  3. аплікатори-губки для пудри і основи під макіяж
  4. аплікатори для туші
  5. аплікатори для тіней

Якщо ви хочете, аби ваша демонстрація засобів макіяжу пройшла успішно, надайте своїм клієнткам можливість повторити за вами те, чого вони навчились. Одним із найбільш ефективних методів є записати відео, яке вони зможуть забрати з собою додому. З цією метою ви можете запросити когось зі знайомих на роль асистента-оператора або скористатися тримачем для мобільного.

Щасти вам!