ЧОМУ ВАЖЛИВИЙ КОМПЛЕКСНИЙ ПІДХІД


Красива, здорова на вигляд шкіра – це те, чого прагне кожен із нас. Відтепер ви можете запропонувати своїм клієнтам, які купують продукцію категорії «Краса», комплексну програму догляду за шкірою, яка ефективно працює удень і вночі. Як саме? Поєднуючи дієтичні добавки TRUVIVITY від NUTRILITE™ з ультра-сучасною лінією догляду за шкірою ARTISTRY HYDRA-V™. Разом вони одночасно діють як зсередини організму, так і на поверхні шкіри, допомагаючи вашим клієнтам досягти осяйної шкіри, про яку вони завжди мріяли. До того ж, знайомлячи своїх клієнтів із новими засобами для краси, ви відкриваєте для себе нові джерела доходів і розбудовуєте свій бізнес.

КОМПЛЕКСНИЙ ПІДХІД ДО ДОГЛЯДУ ЗА ШКІРОЮ

Сповнені ентузіазму і не можете дочекатись, аби почати продавати цю програму всебічного догляду за шкірою? Чудово! Ось кілька основних порад із продажу TRUVIVITY від NUTRILITE та ARTISTRY HYDRA-V.

1. Як слід дослідіть цю тему. Вашим клієнтам може бути незнайома концепція комплексного догляду за шкірою. Станьте справжнім «фахівцем» з цього питання, аби продавати більш переконливо. Наприклад, вам слід знати, що на шкіру впливають не лише зовнішні чинники, а й процеси, які відбуваються всередині організму. Вивчіть усі важливі факти та аргументи на користь своєї продукції.

2. Орієнтуйтесь на клієнтів ARTISTRY HYDRA-V... Поясніть, як TRUVIVITY від NUTRILITE живить шкіру зсередини, допомагаючи їй виглядати здоровою і красивою. Згадайте, наскільки легко інтегрувати такі продукти, як Дієтична добавка «Концентрат напою зі смаком грейпфрута «Краса зсередини» у своє повсякденне життя. Просто розмішайте у воді та випийте, поки збираєтеся зранку, готуючись до нового дня.

3 …а також на споживачів TRUVIVITY від NUTRILITE. Зосередьтесь на догляді за шкірою ззовні. Оптимальне зволоження – це ключова умова для еластичної, молодої на вигляд шкіри, а колекція ARTISTRY HYDRA-V допомагає шкірі утримувати вологу зсередини, зберігаючи свій осяйний вигляд.

4. Зробіть комплімент для вдалого початку розмови. Похваліть клієнтів, які вже користуються косметичними засобами ARTISTRY HYDRA-V або TRUVIVITY від NUTRILITE, за їх вибір. Коли людей хвалять за вдалий вибір чи гарний смак, їм це приємно чути, – а отже вони налаштовуються на позитивний лад і більше схильні довіряти вашій думці. Потім поступово переведіть розмову на іншу лінію продукції, сказавши щось на кшталт: «Якщо вам подобається ARTISTRY HYDRA-V, вам неодмінно слід спробувати TRUVIVITY від NUTRILITE» або навпаки. Пам’ятайте: будьте щирими.

5. Познайомте між собою різних клієнтів. Проведіть захід, присвячений комплексному догляду за шкірою, у себе вдома. У списку запрошених мають бути поточні клієнти ARTISTRY HYDRA-V та TRUVIVITY від NUTRILITE. Попросіть людей із кожної групи поділитися позитивним досвідом користування засобами відповідної колекції, та нехай їхні історії надихнуть інших спробувати нові для себе продукти. А в проміжках між розповідями пояснюйте переваги комплексного догляду за шкірою.

6. Звертайтесь до потреб споживачів і діліться перевагами продуктів. Зосередьтесь на тому, яку користь одержать ваші клієнти, замість перелічувати складники або окремі характеристики цих продуктів. Скажіть: «Комплексний догляд робить вашу шкіру більш осяйною завдяки тому, що глибоко зволожує її ззовні та живить зсередини».


Готові започаткувати комплексний підхід до розвитку свого бізнесу? Вивчіть продукцію просто зараз.