ЯК ПРОДАВАТИ ЧОЛОВІКАМ: ЩО ВАРТО І НЕ ВАРТО РОБИТИ

Сьогодні чоловіки більш ніж будь-коли піклуються про свій зовнішній вигляд і особистий догляд. Але, безумовно, відрізняються від жінок у своїх звичках і потребах. Передусім чоловіки шукають простих і дієвих засобів, які не забиратимуть зайвий час у їхньому і без того насиченому графіку. Це означає, що вам потрібен прагматичний підхід, коли ви продаватимете ексклюзивну нову колекцію HYMM™. Ось кілька порад, як саме варто спілкуватися з цією категорією потенційних клієнтів.

Будьте переконливими. Наголосіть на тому, як нова Колекція HYMM задовольняє вимоги сучасних чоловіків, і на цьому підґрунті переконайте їх спробувати ці засоби. Подивіться презентацію бренду, щоб дізнатись про найпоширеніші потреби споживачів і те, як наша колекція їх задовольняє.

Ставте запитання, щоб «зламати кригу» і розпочати розмову. Запитання природним чином залучають потенційних клієнтів до розмови та створюють розслаблену, невимушену атмосферу. У чому відмінність між дезодорантами, які містять і не містять алюміній? Вам набридли плями від дезодорантів і знебарвлення одягу? Тепер переведіть розмову на новий HYMM Роликовий дезодорант: він містить екстракт листя шавлії, який контролює неприємні запахи. Прозора формула, яка швидко висихає і не містить алюмінію, дозволяє шкірі дихати природним чином, має свіжий аромат і не спричиняє знебарвлення одягу.

Не бійтесь «переходити на особистості». Розпитайте чоловіків про їхню поточну процедуру гоління. Потім поясніть, як нова HYMM Бритва з 5 лезами може покращити їхній щоденний досвід: вона легше ковзає по шкірі, має спеціальний тример для щетини і функціональну кнопку для легкої заміни леза.

Справляйте професійне враження. Заручіться довірою, показавши, що знаєте потреби чоловіків і те, як ваші засоби здатні їх задовольнити. Скажіть: «Коли йдеться про бездоганне гоління, добра видимість – це головне. Непіниста формула HYMM Гелю для гоління пом’якшує щетину і кондиціонує шкіру, при цьому не приховаючи ділянку для гоління». Або: «Формула нового Бальзаму після гоління не містить жирних складників, швидко вбирається шкірою, не залишаючи масного відчуття. Алое вера і вітамін Е заспокоюють і зволожують вашу шкіру».

І не забувайте про зручність. Сучасні чоловіки шукають засобів, які полегшують повсякденне життя. Таких як HYMM 2-в-1 Шампунь і гель для душу. Один засіб – це все, що потрібно, аби вимитися з голови до п’ят. Перевага: завдяки кондиціонуючим складникам волосся виглядає чудово, тоді як легкий фірмовий аромат надає шкірі відчуття свіжості. Щоб одержати більше ідей та натхнення, зазирніть за лаштунки, переглянувши відео, присвячене колекції HYMM. Дізнайтесь більше про засоби та прослухайте відгуки кількох Незалежних підприємців Amway, які взяли участь у запуску оновленої лінії! Приємного перегляду – і успішного продажу!

Нове відео, присвячене Колекції HYMM