ЩО, ЧОМУ, ДЕ: ЯК ОРГАНІЗУВАТИ ВЕЧІРКУ І ПРОДАТИ ЩЕ БІЛЬШЕ!

Хто не любить вечірок? Хіба є такі, кому не подобається атмосфера пляжу? У нас є для вас гарна порада! Організувавши вечірку в стилі пляжного відпочинку та представивши на ній розкішні мерехтливі відтінки лімітованої декоративної колекції ARTISTRY™ «Вогні Тихого океану», що буде представлена влітку 2016 р., ви зможете продати значно більше. Цікаво? Нижче ми розповіли, що, чому і як потрібно зробити, щоб залучити нових клієнтів на своїй вечірці в каліфорнійському стилі.

ЩО: Нагода є: відсвяткуйте потепління і випуск літньої декоративної колекції ARTISTRY «Вогні Тихого океану»! Натхненна молодіжним безтурботним і яскравим стилем життя, яким відома Каліфорнія, ця колекція включає такі косметичні засоби:


ЧОМУ: Вперше за весь час торгова марка ARTISTRY об'єдналась із Енергетичним напоєм XS Power Drink у межах лінії продукції для краси, щоб передати сутність і смак Каліфорнії.

ЯК: Організуйте тематичну зустріч у стилі пляжної вечірки. Чому б не назвати її «Вогні Тихого океану»? Запросіть на неї своїх постійних і потенційних клієнтів, аби насолодитися освіжаючим Енергетичним напоєм XS Power Drink, послухати спокійну музику і спробувати на собі сповнені енергії й разом із тим придатні для використання щодня відтінки декоративної колекції ARTISTRY сезону літо-2016. Попросіть клієнтів прийти в літньому пляжному одязі, аби підтримати потрібну атмосферу.

ДЕ: Якщо у вашій оселі достатньо місця, це був би чудовий варіант. Альтернативним місцем проведення цього заходу може бути місцевий парк, якщо на вулиці сонячно. Захопіть із собою пляжні рушники, щоб можна було на них сидіти, та освіжаючі напої — і не забудьте свої улюблені косметичні засобі з колекції, щоб дати їх спробувати своїм клієнтам! Візьміть також кілька дзеркалець, щоб клієнтки могли роздивитися свій новий макіяж.


5 ПІДКАЗОК, ЯК УСПІШНО ОРГАНІЗУВАТИ ВЕЧІРКУ «ВОГНІ ТИХОГО ОКЕАНУ»

1. Нехай усе буде просто: одна тема, один напій, наприклад, смузі з тропічних фруктів або Енергетичний напій XS Power Drink, одна колекція товарів для краси в центрі уваги — декоративна колекція ARTISTRY «Вогні Тихого океану», що буде представлена влітку 2016 р.

2. Не знаєте, як професійно наносити тіні для повік? Ознайомтесь із нашим порадником щодо нанесення тіней для повік.

3. Беріться до роботи: почніть вечірку невимушеною розмовою на загальні теми, аби ваші клієнти почувалися комфортно. Проте за 15-20 хвилин перейдіть до представлення продукцїі.

4. Пробники, пробники, пробники... Найкращий варіант, коли у вас є всі або деякі косметичні засоби з колекції, аби дати можливість клієнтам їх протестувати. При тестуванні блиску для губ дотримуйтесь правил гігієни, користуючись ватними аплікаторами.

5. Візьміть на озброєння нові техніки нанесення макіяжу. Наразі останньою тенденцією в мистецтві створення макіяжу є вибірковий блиск, коли лише деякі риси обличчя підкреслено променистим сяйвом, а на шкіру нанесено матовий відтінок. Докладніше про нові тенденції моди читайте в останньому випуску журналу AMAGRAM.