Скасування замовлень
Якщо замовлення скасувалося
Якщо під час оформлення замовлення сталася помилка, система може
його скасувати.
- Щоб перевірити статус замовлення, перейдіть в розділ «Мій офіс > Замовлення > Історія моїх замовлень». Якщо його статус «Скасоване», натисніть на «Деталі замовлення» замовлення і ви потрапите на сторінку «Деталі замовлення», на якій зможете дізнатися причину скасування.
- Щоб виправити помилку і розмістити замовлення повторно, вам НЕ ПОТРІБНО знову додавати продукцію в кошик. Просто прогортайте сторінку «Деталі замовлення» до кінця і натисніть «Замовити повторно».
- Після цього всі продукти з замовлення повернуться у ваш кошик. Натисніть на кнопку «Кошик» в правому верхньому кутку сторінки - тут ви можете скорегувати замовлення і розмістити його повторно.
- Натискати на кнопку "Замовити повторно" потрібно тільки один раз.
- Замовлення переноситься в кошик стільки разів, скільки ви натискаєте на кнопку. Наприклад, якщо ви натиснете на кнопку «Замовити повторно» двічі, в кошику виявиться подвоєне замовлення, і вам доведеться видаляти вміст кошика і повторювати всі кроки знову.
Строки оплати замовлень
- Замовлення, розміщене зі способом оплати «Банківський переказ/Приват24», необхідно сплатити в день його відправлення в компанію або на наступний робочий день.
- Замовлення, розміщене зі способом оплати «Оплата карткою з сайту amway.ua», необхідно сплатити після його розміщення.
Зверніть увагу!
- Замовлення опрацьовуються автоматично. Після опрацювання системою, вашому замовленню присвоюється номер та підраховується кінцева сума до сплати (з урахуванням ПДВ, можливих знижок, плати за доставку тощо).
- Номер замовлення та суму ви можете знайти в розділі «Мій офіс» - «Замовлення» - «Історія замовлень».
- До оформлених на сайті www.amway.ua і вже надісланих до компанії замовлень зміни не приймаються (ви не можете додати/виправити/змінити/видалити наступне: артикул, кількість артикулів, адресу доставки, номер договору НПА/ПУ, саме замовлення).
- Якщо вам потрібно скасувати замовлення, ви можете зробити це самостійно у розділі «Мій офіс» - «Замовлення» - «Історія замовлень» або звернутися в компанію Amway.
- Загальна сума знижки у замовленні не може перевищувати 60%. Знижка не поширюється на акційні товари.