Правила подачі претензій
Електронна форма «ПРЕТЕНЗІЇ»
Звертаємо вашу увагу:
Під час отримання замовлення необхідно:
- Звірити кількість, отриманих коробок з кількістю коробок в реєстрі кур’єра або на етикетках, розташованих на коробках; звірити особисті дані (ПІБ, адресу доставки, номер телефону) з даними на етикетці короба;
- Перевірити цілісність упаковки та контрольної стрічки (фірмовий скотч);
- Підтвердити отримання замовленого товару цілим та неушкодженим, зробити відповідний запис у відомості кур’єра та поставити підпис.
Важливо!
- Якщо упаковка пошкоджена або відкрита - необхідно скласти акт, наданий представником кур'єрської компанії, де чітко вказати, який товар відсутній або пошкоджений (другий примірник акта залишити собі).
- Претензії до комплектації замовлення необхідно відправити в службу доставки Amway Україна протягом 4 календарних днів з моменту отримання замовлення.
Правила подачі та опрацювання претензій до комплектації замовлення (недостача/пересортиця):
- Заповнити бланк претензії (розміщений на цій сторінці у розділі «Матеріали для завантаження») або електронну заявку, яка знаходиться напочатку розділу, від імені Платника замовлення.
- До претензії додати примірник акту (якщо він був складений).
-
бланку претензії вказати варіант найбільш зручний спосіб доставки для отримання недовкладення:
- адресна доставка;
- самовивіз зі складу кур'єра (Нова Пошта/Міст Експрес);
- самовивіз зі складу компанії в Броварах.
- Надіслати комплект документів на email infoua@amway.com, якщо бланк претензії був завантажений та заповнений вами вручну.
Після отримання претензії протягом 5 робочих днів, у випадку позитивного рішення - продукція буде відправлена НПА/ПУ окремим замовленням безкоштовно зі складу Amway в м .Бровари Київської області, згідно обраного варіанту доставки.
Важливо!
У разі відсутності одного з вище вказаних документів, компанія залишає за собою право відмовити в розгляді претензії до комплектації замовлення.