Повернення продукції

Подати Заявку на повернення продукції можна наступними способами:
  • в Центрі Amway (якщо товар було придбано в ЦА)
  • з особистого кабінету (Мій офіс – Замовлення – Деталі замовлення)
  • відправити заяву та повний комплект необхідних документів на пошту infoua@amway.com / відправити заяву, повний комплект документів та товар на центральний склад компанії.
Якщо ви оформлюєте Повернення електронною поштою, завантажте та заповніть бланк Заявки.
Повернення продукції, придбаної на сайті amway.ua
Повернути продукцію та грошові кошти може лише НПА/ПУ, який оформив замовлення (Замовник-Платник).
Разом із продукцією до ТОВ «Емвей Україна», необхідно подати такі документи:
  • оригінал заяви на повернення грошових коштів за продукцію, в якій обов’язково слід зазначити свої паспортні дані та ідентифікаційний код;
  • ксерокопію паспорта (стор. 1 та 2);
  • копію ідентифікаційного коду;
  • копію видаткової накладної;
  • заява на повернення продукції в якій ви маєте пояснити кожен факт повернення продукції, а також зазначити дату та номер замовлення;
Усі витрати, пов’язані з оформленням повернення продукції сплачує НПА/ПУ. Повернення товару через службу кур’єрської доставки, яку ТОВ «Емвей Україна» використовує для доставки продукції, може бути здійснене за рахунок ТОВ «Емвей Україна» лише у таких випадках:
  • помітний або прихований дефект продукції;
  • незадовільна якість продукції;
  • помилка при введенні замовлення, переданого до компанії факсом або електронною поштою, зроблена операторами компанії Amway;
  • помилка у комплектації замовлення на складі (продукція, отримана з помилками у кількості та/або найменуваннях).
credit-card-amway
Важливо!
ТОВ «Емвей Україна» не несе відповідальності за повернену продукцію, яка була пошкоджена або знищена внаслідок її неправильного пакування НПА, а також у цьому разі не несе витрат, пов’язаних із оформленням такого повернення.
У разі повернення продукції з проханням повернути кошти і за умови позитивного рішення ТОВ «Емвей Україна» ці кошти перераховуються на підставі заяви НПА:
  • системою «Аваль-Експрес» – якщо оплата такого замовлення була здійснена готівкою через відділення банку;
  • на розрахунковий рахунок НПА – лише у разі оплати такого замовлення з цього розрахункового рахунку;
  • на картковий рахунок НПА – у разі оплати такого замовлення цією карткою.
Отримання коштів системою «Аваль-Експрес»
НПА може отримати перераховані на його ім’я кошти у будь-якому відділенні «Райффайзен Банк Аваль», де доступна система «Аваль-Експрес», пред’явивши оригінал паспорту і копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду
Необхідними умовами для позитивного рішення ТОВ «Емвей Україна» у разі повернення продукції є:
  • повернення продукції не пізніше 12 місяців з моменту її придбання (окрім товарів з іншими умовами гарантії та строками повернення);
  • для повернення товару належної якості – наявність більше 50% початкової кількості товару в упаковці;
  • 100% комплектність усіх наборів (спеціальних пропозицій або акційних наборів);
  • наявність усіх перелічених документів.
Інші строки повернення продукції (з моменту придбання):
  • 14 днів – сувенірна продукція.
  • 90 днів – продукція iCook™, eSpring ™ та DermasonicТМ;
  • 180 днів – Набір «Ваш старт» (для ПУ, зареєстрованих до 31.08.2021 року);
  • Продукти харчування – строки повернення обмежуються терміном придатності продукту
credit-card-amway
Важливо!
Звертаємо вашу увагу, що після проведення процедури повернення відбувається списання балів за повернений продукт. Коригування балів проводиться в поточному місяці, якщо повернення здійснюється до 25 числа місяця, і в наступному місяці - у разі повернення продукції після 25 числа.

При поверненні продукції на суму що дорівнює або перевищує 400 балів проводиться перерахунок винагороди в місяці покупки даної продукції. Будь-які виплачені винагороди, засновані на подібних покупках, будуть скориговані відповідним чином.
Повернення продукції, придбаної в Центрі Amway
Повернення товару, придбаного в Центрах ТОВ «Емвей Україна», здійснюється в робочі дні, крім останнього робочого дня місяця. Процедура повернення здійснюється на інформаційній стійці Центру Amway (ЦА).
Якщо повернення здійснює НПА/ПУ, який оплачував замовлення, йому необхідно подати:
  • заяву на повернення продукції із зазначеною причиною повернення, паспортними даними, датою та номером замовлення. Зразок заяви знаходиться на інформаційній стійці ЦА;
  • копії паспорту (стор. 1, 2) або іншого документа, який посвідчує особу;
  • оригінал фіскального чеку;
  • продукцію, що повертається (в упаковці або без). Вміст товару не повинен бути меншим ніж 50% від початкової кількості/об’єму в упаковці.
Примітка: якщо оплату за замовлення було здійснено платіжною карткою, НПА/ПУ повинен пред’явити картку, якою було здійснено оплату за замовлення.
Якщо повернення здійснює уповноважена особа, то крім вищезазначених документів та продукції, потрібно надати такі документи:
  • доручення від НПА/ПУ, який розміщував замовлення, із зазначенням його паспортних даних та того, хто здійснює повернення;
  • копія паспорту уповноваженої особи, що здійснює повернення (1-2 стор.).
Примітка: уповноважена особа не може здійснити повернення грошових коштів на платіжну картку іншої особи (НПА/ПУ).
Якщо сума продукції, що повертається, перевищує 9000 грн, повернення здійснюється після того, як заяву на повернення від НПА/ПУ (з усіма вищезазначеними документами) буде розглянуто та підписано керівником відділу продажу або іншою уповноваженою особою. Такі заяви опрацьовуються протягом 14 днів.